نوشته شده توسط : غریبه

یکی از محصولاتی که در حوزه کسب و کارهای اینترنتی طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است محصولات مذهبی و سنتی است شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که به فکر خرید یکی از این دست از محصولات افتاده باشید در اینترنت و نتایج جست و جو سایت های بسیار زیادی وجود دارد که به صورت تخصصی به عرضه این دست از محصولات پرداخته اند ما در این مقاله قصد داریم یکی از این سایت های معتبر را به شما معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید

همانطور که گفتیم محصولات مذهبی و سنتی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور طرفداران و خریداران بسیاری را دارد و افراد زیادی سمت خرید این دست از محصولات از طریق اینترنت مراجعه می کنند در این بین چند اصل اساسی برای تامل ما در خرید وجود دارد یکی از آن ها کیفیت کالایی است که ما قصد خرید آن را داریم کیفیت در خرید باعث به جای ماندن خاطره ایی فراموش نشدنی می شود که برای بسیاری از کاربران رکن اصلی یک خرید مطمعن و قابل اعتماد است به عنوان مثال شما قصد خرید سجاده فرش را دارید خب برای خرید چنین دست از محصولات اولین نکته مهم کیفیت آن و زیبایی است که فکر ما را به خود مشغول می کند

محصولاتی از این دست را فروشگاه های اینترنتی بسیاری برای عرضه موجود دارند ولی در این بین ایجاد حس اعتماد در خریدار کاری بسیار دشوار است فرش سجاده ای و دیگر محصولات از این دست برای خریداران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و برای هر خریداری جای تامل در خرید را به وجود می آورد خرید فرش سجاده ای هم شاید برای شما هم کاری سخت باشد ولی ما برای شما پیشنهادی آماده کرده ایم که شاید شگفت زده شوید

برای هر خریداری بسیار خوشحال کنندست که از تولید کننده مستقیم خرید خود را انجان دهد به چند دلیل این امر برای هر خریداری مهم و مسرت بخش است یکی از این دلایل خرید به قیمت مناسب است و یکی دیگر از آن دلایل خرید کالای با کیفیت است که برای هر خریداری مهم و حائز اهمیت می باشد ما در این مقاله قصد داریم شرکتی را به شما معرفی کنیم که هم تولید کننده برتری است و هم عرضه محصولات خود را به روش های مختلفی انجام می دهد و برای هر مخاطبی این خرید را آسان کرده است

 

شرکت فرش سجاده ای پاریس یکی از فعالان این عرصه می باشد این کارخانه در شهر کاشان واقع گردیده و دارای پرسنلی مجرب در جهت تولید انواع فرش های سجاده ای و کالاهایی از این دست می باشد این شرکت در عرصه های گوناگون این صنعت فعالیت درخشانی داشته است و خریداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است یکی دیگر از فعالیت های حرفه ای این شرکت تولید و عرضه فرش سجاده ای مساجد می باشد که در کنار دیگر فعالیت های خود حرفی را برای گفتن دارد شرکت فرش سجاده ای پاریس به دلیل تولیدات با کیفیت عالی در سراسر جهان شناخته شده است و انواع سفارشات شمارا پذیرا می باشد شما هم کافیست با مراجعه به وبسایت فرش سجاده ای پاریس از محصولات و نمونه کارهای این مجموعه دیدن فرمایید و با مراجعه به بخش تماس با ما شماره و آدرس های کارخانه و فروشگاه های مجاز آن را مشاهده کنید



:: برچسب‌ها: سجاده فرش , فرش سجاده ای , فرش سجاده ای مساجد , وبسایت فرش سجاده ای پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

جفری پرستون بیزوس (زادهٔ ۱۲ ژانویهٔ ۱۹۶۴) کارآفرین، نیکوکار و سرمایه‌گذار آمریکایی در زمینهٔ اینترنت، و مدیرعامل و مؤسس شرکت آمازون است. آمازون بزرگترین شرکت خرده‌فروشی آنلاین در جهان است. او با بنیان‌گذاری وبگاه «آمازون دات‌کام»، نقش کلیدی در زمینهٔ رشد و ارتقای تجارت الکترونیک ایفا کرده‌است. بیزوس در اوت ۲۰۱۳، واشینگتن پست را خرید. او در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸، با ۱۱۲ میلیارد دلار دارایی ثبت‌شده، به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته شد. در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۸، ارزش خالص دارایی‌های او ۱۱۸٫۷ میلیارد دلار برآورد شد. همچنین گفته شده‌است که در مسیر تبدیل شدن به ثروتمندترین فرد در تاریخ معاصر است.

زندگی بیزوس

جف بیزوس در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۶۴ در آلبوکرکی، نیو مکزیکو متولد شد. مادر او هنگام تولدش نوجوان بود. زندگی پدرش تد جورگنسن اهل شیکاگو و مالک دوچرخه فروشی و مادر او بیش از یک سال دوام نداشت و زمانی که جف نوزاد بود، آن‌ها از هم طلاق گرفتند. مادر جف در حالی که جف ۵ سال بیشتر نداشت برای رهایی از بی‌خانمانی با یک مهاجر کوبایی که برای تحصیل به آمریکا مهاجرت کرده بود به نام میگل «مایک» بیزوس ازدواج کرد. مایک بیزوس مدت کوتاهی پس از ازدواج جف جورگنسن را به فرزندخواندگی پذیرفت و نام خانوادگی او را به بیزوس تغییر داد. پدرخواندهٔ جف بعد از پایان تحصیل در شرکتی به نام اکسون به عنوان مهندس شروع به کار کرد.

به دنبال کوچ خانواده به میامی جف نیز دوران جوانی خود را در این ایالت سپری کرد. پس از این بود که جف وارد دانشگاه شده و شروع به مطالعهٔ فیزیک کرد، ولی بلافاصله به رشتهٔ مورد علاقهٔ خود، یعنی علوم کامپیوتر و مهندسی برق در دانشگاه پرینستون وارد شد و سرانجام و در سال ۱۹۸۶ به عنوان دانشجوی ممتاز از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

جف پس از اتمام تحصیلاتش در چندین شرکت شروع به کار کرد، شرکت فیتل یکی از این شرکت‌ها بود که بر روی پیاده‌سازی شبکه‌های کامپیوتری فعالیت می‌کرد و بعد از ان وارد شرکت کامپیوتری SHAW شد. در این دوران بود که ایده‌ای در ذهن وی شکل گرفت و هم‌زمان با آن توجهش به رشد بی‌نظیر شبکهٔ جهانی وب معطوف شد. او در کمال تعجب دید که رشد استفاده از اینترنت در سال ۱۹۹۴ نسبت به سال قبل ۲۳ برابر شده‌است.

از همین‌جا بود که جف ایدهٔ خود، یعنی ایجاد یک فروشگاه از راه دور را رسمی‌کرده و شروع به تحقیق در زمینهٔ شرکت‌هایی کرد که کالاهایشان را از طریق پست و از راه دور ارسال می‌کردند. جف فهرستی از ۲۰ شرکت برتر در این زمینه تهیه کرد، تقریباً تمام کالاهای مدنظر جف از طریق این شرکت‌ها فروخته می‌شد، اما وی متوجه شد که هیچ‌یک از این شرکت‌ها به فروش کتاب نمی‌پردازند. این مسئله تنها یک دلیل داشت و آن عدم تهیهٔ یک کاتالوگ کامل از عناوین کتاب‌ها بود، زیرا عناوین کتاب‌ها بسیار متنوع بودند و تهیهٔ یک کاتالوگ کامل از آن‌ها نیازمند یک هزینهٔ سنگین و تهیهٔ یک کاتالوگ چند هزار صفحه‌ای بود. روال کار این شرکت‌ها در آن دوران به این گونه بود که اقدام به تهیهٔ یک کاتالوگ از محصولاتشان می‌کردند و ان را برای مشتری ارسال می‌کردند، مشتری نیز بعد از دریافت کاتالوگ و انتخاب کالا، ان را سفارش می‌داد.

شکل‌گیری آمازون

جف ایدهٔ خود را با شبکهٔ جهانی وب توأم ساخته و به فکر ساخت یک وب سایت برای معرفی عناوین کتاب‌ها کرد. مزایای این وب سایت نیز کاملاً وی را توجیه کرده بود:

عدم نیاز به تهیهٔ کاتالوگ فیزیکی

کاهش شدید هزینه‌ها

افزایش سرعت در عملیات خرید

امکان تغییر روزانهٔ کاتالوگ و…

اما در کنار تمام این مزایا یک خطر بزرگ جف را تهدید می‌کرد و آن سرمایه‌گذاری بر روی یک چیز جدید، مبهم و غیرقابل اعتماد به نام اینترنت بود که تا آن زمان همهٔ مردم آن را یک وسیلهٔ تفریحی و ارتباط جمعی می‌دانستند. او شروع به مطالعه و تحقیق در زمینهٔ تجارت کتاب کرد و حتی در همایش سالانهٔ کتاب فروشان شرکت کرد.

بعدها وی در گفتگو با مجلهٔ تایم گفت: «به خود می‌بالیدم از این که ریسک بزرگی می‌کردم که هیچ‌کس حاضر به انجام آن نبود، تمام پایهٔ کار را روی چیز جدیدی به نام اینترنت می‌گذاشتم که معاملهٔ خطر ناکی بود.» بزرگترین ریسک جف بیزوس از زمانی اتفاق افتاد که مادر و پدرخواندهٔ وی از ایدهٔ او پشتیبانی کرده و تمام درآمد و پس‌انداز خود را که برای دوران بازنشستگی ذخیره کرده بودند به دست جف سپردند تا شاهد عمل جسورانهٔ وی باشند. البته بعدها پاداش کارشان را گرفتند و میلیاردر شدند.

جف نام Abracadabra به معنی ورد و طلسم (چیزی معادل «اجی مجی لا ترجی») را برای سایت برگزید، اما دوستانش او را متقاعد ساختند که این نام مناسبی نیست و سرانجام نام amazon.com را برگزیدند. رود آمازون نام بزرگترین رود جهان است و جف نیز باور داشت که سایت کوچکش روزی به بزرگترین کتابخانهٔ جهان بدل خواهد شد.

جف بیزوس در تعاونی برای رباتیک در سال ۲۰۰۵

تأسیس و رشد روزافزون آمازون

جف بیزوس برای آغاز رؤیای خود به همراه نامزد خود به سیاتل، واشینگتن نقل مکان کردند و در سال ۱۹۹۴ شرکت آمازون را تأسیس کردند و بلا فاصله یک برنامه‌نویس حرفه‌ای به نام کافان را تشویق کردند تا در شرکت استخدام شود. یک سال بعد یعنی در سال ۱۹۹۵ اولین نسخه از وب سایت آمازون روی شبکهٔ اینترنت قرار گرفت و از تاریخ ۱۶ ژوئیه ۱۹۹۵ آمازون رسماً کار خود را آغاز کرد.

طولی نکشید که توجه اکثر رسانه‌ها به سایت آمازون و ایدهٔ آن‌ها که در آن سال‌ها عجیب به نظر می‌رسید آغاز شد و همین امر تا حدود زیادی باعث استقبال مردم از آمازون شد. جف می‌گوید: از همان ابتدای کار مشخص بود که رشد خواهیم کرد. با شروع کار آمازون، جف و همکارانش پیوسته در تلاش بودند تا این سایت را با مشتریان وفق داده و همهٔ نیازهای آنان را برآورده کنند. آن‌ها ابتدا ایدهٔ خرید با یک کلیک را پیاده‌سازی کردند و سپس بخش نظرات خریداران را راه‌اندازی نمودند.

در سال ۱۹۹۷ فروش سهام آمازون از طریق سایت راه اندازی شد و در پی آن کار آمازون به چند کشور دیگر از جمله کانادا، ژاپن، انگلستان و فرانسه گسترش یافت. تأکید جف همواره بر روی برآورده ساختن همهٔ نیازها و سلایق مشتریان بود و بدین ترتیب فروش کتاب هرروز با استقبال بیشتری روبرو می‌شد. مشتریان کم‌کم شروع به ارسال ایمیل‌هایی کردند که در آن درخواست اقلام بیشتری از جمله سی دی و لوازم خانگی از آمازون داشتند. جف نیز بلافاصله دست به کار شده و اقلام بیشتری را به فروشگاه اضافه کرد و بدین ترتیب روزبه روز به وسعت آمازون اضافه می‌شد.

به گزارش بلومبرگ، صبح روز ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۷ با افزایش ارزش سهام کمپانی آمازون، جف بیزوس بنیان‌گذار این شرکت با پشت سر گذاشتن بیل گیتس، به جایگاه ثروتمندترین شخص دنیا رسید.

راه حل ها برای رهایی از بحران

در سال ۲۰۰۰ شرکت آمازون مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر تحت تأثیر حباب دات کام قرار گرفت. در این بحران ارزش شرکت‌های کوچک اینترنتی که در زمان کوتاهی به غول‌های اینترنت تبدیل شده بودند، ناگهان سقوط کرد. در این سال قیمت سهام آمازون افت شدیدی کرد و ۱۰۶دلار در دسامبر ۱۹۹۹ به ۴۱ دلار در سپتامبر ۲۰۰۰ رسید. آمازون نیز به مرز ورشکستگی نزدیک شده بود و ۱۳۰۰ نفر از کارمندان شرکت را کم کرد و کالاهایی که فروش کمی داشتند و سودآور هم نبودند را حذف کرده و شروع به بستن قراردادهایی برای خدمات بهتر به مشتریان و تسهیل حمل کالا کرد. در پی این اقدامات نه تنها آمازون و جف شکست نخوردند، بلکه در سال ۲۰۰۳ درآمد خالص آمازون به ۷۳٫۲ میلیون دلار رسید.

 

در سال ۲۰۰۸ مجلهٔ فوربس اعلام کرد، درآمد بیزوس به ۸٫۲ میلیارد دلار رسیده و او در رتبه ۱۱۰ ثروتمندترین مرد جهان ایستاده است. ثروت او در سال ۲۰۱۵ به بیش از ۵۸.۴ میلیارد دلار رسید.

منبع: ویکی پدیا



:: برچسب‌ها: زندگی بیزوس , شکل‌گیری آمازون , تأسیس و رشد روزافزون آمازون , راه حل ها برای رهایی از بحران , ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

امروزه با وجود منابع آموزشی متعدد و کتاب های گوناگون و ویدیو های آموزشی بسیاری از زبان آموزان می توانند به صورت بهتری زبان هدف خود را درک کنند و از آن استفاده نمایند. روش های آموزش مکالمه زبان انگلیسی با کیفیت بالا که در https://dialolanguage.com/english-speaking-class/ نیز به آن اشاره شده است، شامل مدرن ترین روش ها است که با وجود سادگی موجب یادگیری زبان آموزان گشته است.

خواندن با صدای بلند یک راه عالی برای تمرین صحبت کردن در صورت عدم وجود هم کلاسی ها در کلاس مکالمه خود (برای مثال کلاس های خصوصی) است. خواندن با صدای بلند این فرصت را به شما می دهد که بدون نگرانی از به خاطر آوردن کلمات انگلیسی، روی تلفظ و قدم زدن تمرکز کنید. حتما با مطالبی تمرین کنید که می توانید درک کنید. برخی از زبان آموزان فیلم های آموزشی را بصورت آنلاین پیدا می کنند که دارای متن هستند. به عنوان مثال، بسیاری از گفتگوهایی که میان دو فرد در ویدیو های آموزشی که در کتاب های آموزش زبان ارائه می گردد به همراه زیر نویس و تکرار می باشد و زبان آموزان از آن ها برای یادگیری بیشتر استفاده می کنند که شامل متن های کلمه ای برای گفتگو است.

با خواندن با صدای بلند از روی متن های ارائه شده، می توانید تلفظ خود را با گوش دادن به اینکه گوینده چگونه جملات را تلفظ می کند و از چه ساختار هایی استفاده می کند را بررسی کنید. گفتن افکار خود با صدای بلند یا روایت کردن اقدامات خود که مثلا چیزی شبیه به این که بگویید من چای می نوشم و اکنون می خواهم کتاب خود را باز کنم می تواند موثر باشد تا روشی بسیار موثر برای تمرین زبان انگلیسی انجام دهید.

با صحبت با خود یا به عبارت دیگر سعی در بیان مطلبی به زبان انگلیسی، می توانید مسلط تر در ترجمه افکار خود به کلمات گفتاری (شفاهی) صحبت کنید. تمرین های کلاسی به تنهایی نیز یک روش کم فشار برای تمرین و یادگیری است، می توانید به صورت یک به یک با مدرس خود به مکالمه بپردازید و درباره موضوعات گوناگون از او سوال بپرسید.

روش های جدید در یادگیری زبان انگلیسی معمولا توسط مراکز معتبر و متخصصین ارائه می گرد تا زبان آموزان بتوانند به خوبی زبان را بیاموزند و با صرف زمان کمتری موفق شوند. سعی کنید لیسنینگ یا گوش دادن را جزو تمرین های روزانه خود قرار دهید و آن را بیشتر تمرین کنید، زیرا تاثیرات خوب بسیاری خواهد داشت.

برای اینکه یاد بگیرید چگونه خوب صحبت کنید ، لازم است لیسنینگ را از تمرین های پیوسته صورت گرفته خود قرار دهید. با گوش دادن می توانید با صداهای صحیح ، ریتم ها، مکث ها و بسیاری از نکاتی که موجب بهبود صحبت شما می شود آشنا شوید و می توانید آن ها را برای استفاده صحیح در جملات خود به کار ببرید. همچنین برای تمرین بیشتر گوش دادن به کتاب های صوتی یا تماشای کلیپ های ویدیویی یا حتی یک سریال تلویزیونی به زبان انگلیسی بسیار مفید است. یک تمرین کوچک گوش دادن به طور منظم باعث ایجاد تفاوت بسیار بزرگ در دراز مدت می شود.

بدون شک تمرین موفقیت کلیدی در موفقیت در صحبت کردن است ، بنابراین اگر می خواهید پیشرفت کنید، از هر فرصتی برای صحبت کردن استفاده کنید. هنگامی که در دوره های زبان انگلیسی خوب تحصیل می کنید، از زمان شروع کلاس، به زبان انگلیسی صحبت می کنید و به معلم زبان انگلیسی خود می گویید که وقتی با یکی از کارمندان یا دانش آموز دیگری مکالمه می کنید ، لازم است با چه ساختار هایی شروع کنید، عبارت های مناسب و کاربردی کدام اند و اینکه به چه شکل می توان نتیجه گیری کنید و به صحبت های خود خاتمه بخشید. شما می توانید این تمرین را تا زمانی که در کلاس های گروهی زبان انگلیسی یا به صورت خصوصی تمرین می کنید گسترش دهید. هنگام انجام یک تمرین، عبارات و کلماتی را که می شنوید یا می بینید را با صدای بلند بخوانید. این واقعاً مفید است زیرا وقتی در مکالمه باید از این زبان استفاده کنید اعتماد به نفس بیشتری به شما می دهد.

یک راه عالی برای بهبود نحوه صحبت کردن به زبان انگلیسی یادگیری تفکر به زبان انگلیسی است. ممکن است که با خود بگویید که انجام چنین کاری ساده نیست و نیازمند تمرین مکرر می باشد. به خصوص هنگامی که شما شروع به یادگیری می کنید. اما تمریناتی وجود دارد که می توانید به شما کمک کنید در انگلیسی شروع به تفکر کنید و ترجمه کردن در ذهن خود را کمتر کنید. ممکن است فکر کنید که این کار در ابتدا غیرممکن است، اما اگر چند هفته تلاش کنید نتایج بسیار خوبی خواهید دید و پیشرفت یادگیری شما را تغییر خواهد داد.

مشکل ترجمه این است که بعد از دیدن کلمه به زبان شما اغلب معنی را خیلی سریع فراموش می کنید و به هر حال به این شکل می شود که انگار هرگز یاد نگرفته اید و لازم است مجددا به جمله نگاه کنید یا آن را بشنوید. اگر در عوض معنای چیزی را از طریق متن، تصاویر، صداها یا مثال ها بیاموزید، آن زبان را به صورت طبیعی  متوجه خواهید شد و آن را به یاد خواهید آورد.

 



:: برچسب‌ها: روش های جدید در کلاس های زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت، زندگی تمام افراد را دستخوش تغییر کرده است. این تغییر و تحولات موجب شکل‌گیری و پیشرفت کسب‌وکارهای نوپا چون سفارش اینترنتی غذا شده است. سایت‌های سفارش آنلاین غذا به حدی در میان مردم محبوب شده‌اند که حتی مجموعه‌های غذایی مختلف، انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز در این سامانه وارد می‌شوند.

ایلنا؛ ترافیک سنگین شهری، جذابیت رفتن به رستوران را در بین خانواده‌ها کم‌رنگ کرده است. به همین دلیل اکثر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که فارغ از هر گونه ترافیک و آلودگی و بدون دغدغه پیدا کردن جای پارک در اطراف رستوران‌ها، غذای خود را از طریق سفارش آنلاین غذا در منزل دریافت و میل کنند.

نکته قابل توجه در مورد سفارش اینترنتی غذا، فراگیر شدن استفاده از این سایت‌ها در تمام شهرهای ایران است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم که درمورد این استارتاپ بومی و مزایای آن برای رستوران‌ها و مشتریان صحبت کنیم.

سیرشید با ارائه سرویس‌ها و ویژگی‌های متنوع، زندگی را ساده‌تر کرده است. سفارش آنلاین غذا تنها با چند کلیک امکان‌پذیر شده است. سیرشید با امکان پذیر کردن سفارش آنلاین غذا در کرج، جنبه‌های جدیدی به زندگی شهری اضافه کرده است.

مدت‌ هاست دورانی که تلفن را برمی‌داشتیم و از رستوران‌ها سفارش می‌دادیم، به پایان رسیده است. مدت‌ها است که دیگر نیازی نیست وقتی خسته از کار و دانشگاه به خانه باز می‌گردیم، دوباره لباس بپوشیم و تا سر خیابان برویم و از رستوران و فست فود غذا بخریم.

سیرشید برای سفارش آنلاین غذا

با دانلود اپلیکیشن سیرشید به طیف وسیعی از رستوران ها ، فست فودها و غذاها دسترسی خواهید داشت. رستوران‌های گوناگون با منوهای کامل و متنوع و قیمت‌های متفاوت در دسترس شما هستند تا با خیالی آسوده، هرچه که هوس کرده‌اید را اینترنتی سفارش دهید. تصویر غذاها و توضیح کوتاهی از آن‌ها در منو قرار گرفته است تا با دیدی دقیق سفارش دهید. مشتریان پیشین رستوران به غذاها و رستوران امتیاز داده‌اند و شما می توانید با مشاهده نظرات آن‌ها در مورد انتخاب غذا تصمیم بگیرید. هر ذائقه ای که داشته باشید، رستوران موردنظر خود را در سیرشید خواهید یافت.

"سیرشید زندگی را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده است."

تخفیف های استثنایی در سیرشید

هرگاه که اپلیکیشن سیرشید را باز کنید، با پیشنهادات جذابی روبرو خواهید شد. تخفیف روی رستوران‌های مختلف، تخفیف روی غذاهای متقاوت، تخفیف روی رستوران‌های مناطق مختلف یا شهرهای گوناگون ایران و کوپن‌ها از جمله این پیشنهادات هستند.

پشتیبانی سیرشید همواره همراه شما است

ارائه سرویس‌ سفارش آنلاین غذا، لازمه پشتیبانی قوی است. اگر به مشکلی برخوردید، با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید. سرویس پشتیبانی پس از تماس شما، اطلاعات و شرح مشکل شما را ثبت می کند. این مشکل پیگیری می‌شود و اقداماتی مانند کم کردن امتیاز رستوران و دلجویی از مشتری صورت می گیرد.

مزایای سفارش اینترنتی غذا با سیرشید:

  • سفارش غذا، راحت و سریع
  • منوی بروز، کامل و عکس دار فست فودها و رستوران ها
  • امکان مقایسه قیمت
  • امکان بررسی کیفیت از طریق نظرات کاربران
  • افزایش گزینه های انتخابی
  • پشتیبانی قوی و امکان اطلاع از روند تحویل سفارش
  • عدم نیاز به آدرس دهی
  • روش پرداخت آسان
  • تحویل غذا در سریع ترین زمان ممکن

 

ضرورت سیستم سفارش آنلاین غذا برای رستوران‌ها

امروزه به دلیل رقابت روزافزون کسب‌وکارها، دیگر حاشیه سود امن برای تمام صاحبان صنایع یک تهدید تلقی می‌شود. برای افزایش سود و وفادار کردن مشتریان به رستوران خود باید تنوع و کیفیت بالا را جزو اصول اساسی کار خود قرار دهید. درواقع مشتریان هر روز در معرض تعداد زیادی تبلیغات برای تجربه رستوران‌های جدید و تست طعم‌های جدید و لذیذ هستند. به همین دلیل اگر نتوانید نظر و اعتماد مشتریان را به سمت رستوران خود جذب کنید، مطمئناً سهم بازار و کسب‌وکار خود را از دست خواهید داد.

رستوران‌داران برای موفقیت در صنعت غذا باید به ارائه هر چه بهتر برای کسب رضایت مشتریان بپردازند. در غیر این صورت دیر یا زود، موقعیت خود را در حرفه رستوران‌داری از دست خواهند داد. راه‌اندازی یک سیستم سفارش اینترنتی غذا برای رستوران، نظر و رضایت مشتریانی را که دوست دارند به صورت اینترنتی سفارش دهند را جلب خواهید کرد.

سیستم سفارش آنلاین غذا با حذف کردن امور تکراری و زمان‌بر، موجب جلوگیری از اتلاف انرژی و به خصوص کسب سود بیشتر برای رستوران‌داران می‌شود. این اپلیکیشن سفارش اینترنتی غذا برای بسیاری از افراد که رغبتی برای تماس در ساعات شلوغ رستوران را ندارند بسیار سودمند خواهد بود. چون شخص بدون نیاز به تماس با رستوران، با ورود به اپلیکیشن به‌راحتی تمام غذاها را می‌بیند و غذای موردعلاقه خود را سفارش می‌دهد.

 

سفارش آنلاین غذا در کرج

اکثر رستوران‌ها و فست فودهای شهر کرج نیز سرویس سفارش آنلاین غذا را ارائه می‌دهند. سفارش آنلاین غذا در کرج و تهران به‌صورت تفکیک نوع رستوران‌ها و وعده‌های غذایی صورت می‌گیرد. شما می‌توانید رستوران‌ها و فست فودهای موردنظر خود را با استفاده از اپلیکیشن سیرشید به راحتی انتخاب کنید و غذای موردعلاقه خود را سفارش دهید.

تنوع رستوران‌ها و فست فودهایی که با سامانه سیرشید همکاری می‌کنند بسیار زیاد است. پس شما می‌توانید با توجه به هر نوع سلیقه‌ای در انتخاب غذا صرفاً با چند کلیک ساده در اپلیکیشن سیرشید، سفارش اینترنتی غذای خود را انجام دهید.

 

منبع: ایلنا



:: برچسب‌ها: سیرشید، تغییر در سبک زندگی , سیرشید برای سفارش آنلاین غذا , دانلود اپلیکیشن سیرشید ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد



:: برچسب‌ها: اصول زبان برنامه نویسی رایانه , محیط برنامه نویسی رایانه , زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

بازار معرفی گوشی موبایل و ابزارهای مرتبط با دنیای تکنولوژی در عرصه کنونی بسیار داغ و پرطرفدار شده است در این بازار پر رقیب بزرگان این عرصه همچون شرکت اپل،سامسونگ،شیائومی،ایسوس و غیره بسیار نقش بسزایی ایفا می کنند و خریداران و مخاطبان این عرصه با پیگیری اخبار تکنولوژی می توانند بسته به نیاز خود کالای مد نظر را خرید کنند ما در این مقاله قصد داریم به جزییاتی از آیفون 11 بپردازیم که به تازگی توسط شرکت اپل معرفی و روانه بازار شده با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید

همانطور که گفتیم شرکت اپل یکی از محبوب ترین شرکت های فعال در حوزه تولید رایانه و ابزارهای مرتبط با رایانه و گوشی موبایل می باشد و طرفداران پروپا قرصی به خود اختصاص داده است این شرکت در پاییز هر سال یکی از پرچمدارهای جدید خود را در کنفرانس های تبلیغاتی معرفی می کند و روانه بازار می کند اخیرا هم آیفون 11 را معرفی کرده و روانه بازار کرده است این گوشی همانند نسل های گذشته تولیدات شرکت اپل طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است این گوشی برخلاف نسل های گذشته اپل که تلاش شده است زیبایی صد در صد در بدنه رعایت شود عمل کرده است و در پشت گوشی برخلاف این سنت دیرینه خود 3 دوربین قرار داده که از نظر کیفیت کمر خیلی از رغبارو خم کرده است

ما در این مقاله قصد داشتیم به بررسی تخصصی آیفون 11 بپردازیم ولی همانطور که میدانید بررسی کالاهای الکترونیک نیاز به تخصص و تجربه خاص دارند در دنیای اینترنت تعداد سایت هایی که در زمینه اخبار تکنولوژی و بررسی تخصصی موبایل و تبلت فعالیت دارند بسیار زیاد است که حتما اگر اهل پیگیری این دست از سایت ها هستید تعداد زیادی از آن ها را دیده اید و یا به شما معرفی شده است  ما در پایان این مقاله سایتی را به شما معرفی میکنیم که در خود مقالات جامعی نظیر اخبار تکنولوژی و مقالاتی هم نظیر این دست از محصولات را در خود جای داده است در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین وبسایت خبری تکنولوژی را به شما معرفی کنیم

پیشتازتک

همانطور که گفتیم در این مقاله سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد سایت خبری تکنولوژی پیشتازتک یکی از سایت های معتبر در زمینه بررسی موبایل و موضوعاتی از این دست است سایت پیشتازتک یکی از غنی ترین وبسایت ها در زمینه آموزش و محتوای آموزش در حوزه دنیای تکنوژی هم می باشد در این سایت شاهد دسته بندی های متنوع در حوزه تکنولوژی می باشید لازم بذکر است در پیشتاز تک ویدئوهایی در زمینه بررسی تخصصی ویجت های مختلف و تازه معرفی شده هم هستید و می توانید به صورت تصویری مقاومت ویجت و کارایی آن ها را بررسی کنید در پیشتاز تک تمام مقالات از منایع معتبری همچون سایت سامسونگ و سایت اپل تهیه و ترجمه می شود و برای شما در دسته های مختلف منتشر می شود در این سایت علاوه بر اخبار و محتوای آموزشی بازی های زیادی هم برای دانلود وجود دارد که شما میتوانید برای گوشی خود یکی از آن ها را انتخاب و دانلود کنید شما هم می توانید با پیگیری این وبسایت از محتوای آن بهره کامل را ببرید و آن را به دوستان خود معرفی کنید



:: برچسب‌ها: بررسی تخصصی آیفون 11 , پیشتازتک , اخبار تکنولوژی , سایت خبری تکنولوژی پیشتازتک , بررسی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

 1847. ایرلند در قحطی سیب زمینی است. با بازگشت به خانه ، فینی (جیمز فرشویل) ، بیابانگرد ایرلندی از ارتش امپراتوری انگلیس ، به مأموریت می رود تا از مرگ خانواده خود انتقام بگیرد. رفیق نظامی قدیمی فینی ، هانا (هوگو بافندگی) به همراه افسر انگلیسی پاپ (فرد فاکس) و هابسون خصوصی (باری Keoghan) پیگیری شدند.


اگر این اولین وسترن غربی با رنگ ایرلندی نباشد (شاید فیلم های برجسته John Ford's The Quiet Man و مایک نیول در Into The West برجسته ترین نمونه ها باشند) ، کمتر کسی نکات و استوپهای ژانر را چنان و به طور کامل و هوشمندانه پذیرفته است که فیلم لنس دالی در فیلم قحطی سیب زمینی تنظیم شده است. . از اسب سوار تنها در فضاهای باز و گرفته تا بارونهای شرور زمین گرفته تا شلیک کردن افراد با ثبات به سمت گفتگو ("بیزینس خود را بیان کنید ...") ، بلک 47 واقعاً گمشده دوک یا کلینت نیست. این فیلم در بخش های خوب ، به موقع و چشمگیر ، در نهایت بین دو مدفوع قرار می گیرد. این نه درام تاریخی قدرتمند است که دارای هیجان ژانر است و نه تلنگر بازپرداخت خانه در یک دوره غیرمعمول دوره ای.

این عنوان اشاره ای به سال 1847 است ، بدترین سال قحطی که در آن یک میلیون نفر درگذشت و حدود دو میلیون نفر از بین رفته اند. در میان این وحشت سیاسی و شخصی (مادر گرسنه ، برادر آویزان) ، بیابان ایرلندی Feeney (Frecheville Kingdom Kingdom (حیوانات's Frecheville ، ریش خوب)) ، یک سوار انتقام جویی را آغاز می کند ، پلیس را کج می کند ، افسران ارتش posho و جمع کننده های اجاره زشت را با ظرافت برایان میلز در پاسخ ، ارتش انگلیس ، هانا (بافندگی ، ریش خوب) ، افسر ننگین را که با فینی در افغانستان خدمت کرده بود ، می فرستد تا او را به زمین اندازد ، با افسر ناپاک پوپ (روباه ، بدون ریش) و جوان خصوصی ایده آل ، هابسون (کژان ، کله پاچه ای.


دانلود فیلم های سینمایی ایرانی


متأسفانه ، این فیلم هرگز راهی برای شخصیت اصلی مرموز خود پیدا نمی کند. از آنجا که او به یک ارتش یک مرد تبدیل می شود ، او کمتر شخصیتی سه بعدی دارد - عملکرد خالی فرشتویل وی را روشن نمی کند - و بیشتر تجسم خشم صادقانه یک ملت است. دالی با شکارچیان بهتر از شکار بهتر عمل می کند. سرباز خروسک بافندگی دارای نور و سایه است و در نیمه دوم فیلم به عنوان مردی شروع می شود که انگیزه های او (و کشورش) را زیر سؤال می برد ، بر روی محاکمات حاکم است. همچنین ثبت نام های جوان Keoghan-خصوصی-با وجدان و همیشه قابل اعتماد Rea ، که روح را به عنوان یک مترجم ناخوشایند تبدیل شده است راهنمایی می کند.

دالی تصاویر دستگیرکننده را ایجاد می کند - جمجمه در یک گودال ، استفاده ی به یاد ماندنی از سر خوک - و فیلم این سختی ها را از نظر ظاهری سرد و سفید رنگ ، ملموس می کند. صحنه های اکشن نیز با مهارت نصب شده اند: اوج می بیند که فینی از عمل ماسک مضاعف مانند چو یون یون چربی در قرن 19 استفاده می کند. با این وجود ، مأموریت انتقام جویی از طریق خط ، توسط یک بخش میانی ضعف نابود شده و تمایل دالی برای آشکار کردن فاجعه کشور در صحنه های گفتگوی طولانی (اغلب قابل تحسین به زبانهای گلی اما زیرنویس) است. با این حال ، او همچنین نمی تواند Black 47 را به طور کامل به عنوان یک قطعه قدرتمند از درام تاریخی کار کند ، فاقد تفاوت های شخصیتی - بریتانیا همه یک یادداشت شر و پویایی موضوعی جالب هستند. همانطور که فیلم بلند پروازانه و دارای اهمیت است ، چنین دوره مهمی در روابط ایرلندی و انگلستان سزاوار بیشتری است.



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم های سینمایی ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده است. در ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود ندارد. جدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده است. در کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستند. جدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده است. از این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده است. همین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شد. پس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنید. با این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنید. با کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده است. اگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده است. با رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده است. به محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شود. در کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورد. در این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهد. هر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده است. همچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کند. یعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بود. تمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهید. اما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: نگاه جدید در اندروید 9 , حالت قفل کردن در اندروید 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()